GLOBALBIKE-ASTUR
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

¿Clasificacion elite y sub23 Villaviciosa?

3 participantes

¿Clasificacion elite y sub23 Villaviciosa? Empty ¿Clasificacion elite y sub23 Villaviciosa?

Mensaje por pedro Jue Sep 25, 2008 11:35 pm

Hola, acabo de ver la clasificación de la carrera elite y sub23 de Villaviciosa, solo vienen 17 clasificados, ¿cuantos tomaron la salida?, ¿cuantos kilometros eran?, al vencedor le ponen un tiempo que parece de carrera de cadetes o juveniles 1 hora 42 minutos y 20 segundos, por una fotografía que vi entre los participantes estaba David Seco.

pedro

Cantidad de envíos : 128

¿Clasificacion elite y sub23 Villaviciosa? Empty Re: ¿Clasificacion elite y sub23 Villaviciosa?

Mensaje por urriellu Vie Sep 26, 2008 1:03 am

la carrera tenía 20 vueltas al circuitu (4,5km o 5km +-), teníen que salir unos 90 km.
Nun siendo Vuelta Oriente y V. Ocidente, nun creo que ninguna carrera asturiana llegue a 120km, y esta nun sé que tiempu tendría, pero algunes en 2 hores tan acabaes. El porque de estos kilometrjes...nun sé.

Pero resulta que a esta carrera quitaron-y 3 vueltes, unos 15km. El motivu: que si no les quiten, los 2 primeros (Pagani y Seco, non David, el ex-pro en Relax) doblen a tou'l restu de participantes.

El motivu d'esto: yo podría pensar nel baju estáu de forma de algunos corredores (esto pensando en mí, que llevaba 9 días sin tocar la bici y otros 10 más atrás de paseos (con una carrera en mediu), y otros compañeros míos). Pero supongo que algunu taría entrenáu de los que tuvieron peleando pola carrera, d'onde me vien la siguiente reflexión: "León, carrera de pueblu: ya tien dueñu."

Nes primeres vueltes fizose un grupu bastante grande por delantre que abrió bastante güecu, de repente la ventaxa disminuyó y tabemos casi absorbíos pol pelotón. Entós arrancó Pagani sin que naide saliera por él. Entre que mirabamos p'atrás y p'alantre, yo mediu arranque a ver que pasaba sin llegar a atacar, seguí rodando fuerte na más, y entós quedamos un grupu nel que dibamos Mario Gutierrez (Scott), Eloy Carral (Soplao) Diegoweb (Julymar), Jose Rafael Martinez "Seco" (León) y Jorge Llano (Ciudad de Oviedo).

A mi pocu a pocu me diben pesando les piernes, así que dexé de dar relevos, o los daba de vez en cuando, sobretou cuando vi que cada vez Pagani sacaba más distancia, y Seco taba a rueda. Con 2 o 3 osties que soltaron nos acercamos a Pagani, y yo aguanté, pero entos fue cuando viendolu cerca, arranco Seco, mientres los demás veiamos como lu diba pescando sin que pudieramos facer nada.

En media vuelta miramos atrás y se veía a un Julymar y un Soplao; y persiguiendolos un León. Esperamos al Julymar y al Soplao y nos propusimos que no pillara el León (que ya sería lo que nos faltaba...) Yeren Segovia del Julymar y Lara del Soplao. Segovia venía rodando fuerte, y si los otros me veníen llevando al puntu, estí ya fue el que me pusó esi puntín de ritmu que ya nun tenía nes piernes... así que me quedé definitivamente.

Rodé casi una vuelta tranquilamente hasta que me alcanzó el siguiente grupu (diferencies de 2 y 4 minutos), un grupu bastante numerosu n'onde veníen los restos de la primera escapada, que al paecer nun los llegó a pillar el pelotón, y algunos otros que se incorporaron. Rodamos un cachu emdiu tranquilamente, con algunos acelerones sin importancia, hasta que nun sé porqué, la xente empezó a ponese brava (igual pensaben que podíen pillar a los d'alantre...) y dierón un par de tirones (2 Bruesa que nunsé si corren ciclocross o son masters, veíase que teníen ganes) que ya nun tenía yo humor pa seguir, y con algún otru di la segunda mitá de esa vuelta, calculando que quedaben unos 60 km entovía (mirai que tou esto fue en 30km...) decidimos que ya habría que posase, pero mirando atrás vimos que nun facia falta posanos, que ya veníen por detrás los Leones a sacanos de carrera.

Nun sé si fue más o menos d'aquella o alguna vuelta antes cuando los arbitros decidieron quitar 3 vueltes (de les 6 que quedaben).

Y está fue la mi historia de la carrera de la Villa.

David Seco duró pocas vueltas porque debió de pinchar al principiu. Tamién tuvo corriendo un_Suarez, creo que Antonio, que ya corrió tamién el día 6 en Vioño.

(saldríamos 30 o 40 creo yo)
urriellu
urriellu

Cantidad de envíos : 27

¿Clasificacion elite y sub23 Villaviciosa? Empty Re: ¿Clasificacion elite y sub23 Villaviciosa?

Mensaje por pedro Vie Sep 26, 2008 2:17 am

Gracias por la información urriellu.

pedro

Cantidad de envíos : 128

Mensaje por Klunker Vie Sep 26, 2008 1:55 pm

ji ji, fae años corrí esa carrera con la btt, rueda 26*1"

no sabía el kilometraje y solo llevaba un bote. Flipé cuando me enteré de que eren 120 km (ya se me había hecho llargo a mi). Acabé, con 4 radios rotos de pasar el empedrao.
Klunker
Klunker

Cantidad de envíos : 204

Mensaje por Contenido patrocinado

Contenido patrocinado